Perşembe, Mart 10, 2005

TOP 25 ile kendimize daha iyi yol çizmek

Eylul'un sitesinde dün kaderi site haritasına benzeten güzel bir yazı okudum.

Ben kader işini site haritasına benzetiyorum. Yani doğduğumuz andan itibaren önümüzde bir sürü seçebileceğim link var. Her link başka linklere gidiyor. İşte sevgili Tanrı tüm bu sonsuz sayıda linkleri ve onların sonsuz sayıdaki kombinasyonlarını biliyor . Bize de şöyle diyor "istediğin linke tıkla, seçim senin". Bu durumda da bir linke bastığımız anda bizim sonraki hamlelerimizi görebiliyor; site haritası olayı işte...

Bir pazarlamacı olarak bizlerin gördükleri, okudukları ve düşündükleri çok büyük önem taşır. Bu zenginliğimiz sayesinde link tercihlerimizi daha doğru yaparız. Bu zenginliğimiz sayesinde bizi farklılaştıracak öneriler geliştiririz.

Sağ taraftaki "Top 20 Pazarlama Kaynaklarım" köşeside umarım sizi zenginleştirir. Bu köşede her gün takip ettiğim ve beni zenginleştiren linkleri paylaşmak istedim. Dileğim buradan kazanacağınız perspektifle sizde daha iyi seçim yapabilesiniz.

Eğer sizde siteyi beğeniyorsanız, dostlarınızın daha iyi tercih yapabilmesi için marketallica blogunu burayı tıklayarak dostlarınızla paylaşın.

Hiç yorum yok: