BMW uzun dönemli başarısını sürdürebilmek için “mobilefuture” “mobilin geleceği” konusunda sıra dışı fikirler arıyor. Bunun için sadece kendi içindeki mühendislere güvenmenin yeterli olmadığını anlamış. Ve BMW dışındaki yaratıcı beyinlere ulaşmak için VIA “Virtual Innovation Agency” diye bir platform oluşturmuş.
bmw virtual innovation agency
Ekonomist dergisindeki bir makalede bu platform hakkında için ilginç tespitler var. Bu aleti kullanan 1000 müşteriden 15’ini Münih’e BMW mühendisleriyle tanışmak için davet edilmiş. Müşterilerin bazı fikirleri şimdiden prototip aşamasına gelmiş. Ve, müşterilerde BMW’nin onları davet ettiğine ve mühendislerin onları dinlemesine çok mutlu olmuşlar ve hiçbir para talep etmemişler. Ve aynı makalede, bu platform sayesinde, BMW 'nin yeni nesil luks arabalarda kullanmak üzere a telematik ve bazı online araba servisler geliştirdiği yazıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder