Cumartesi, Mart 05, 2005

Pazarlama derslerini halının üzerinde aramak

Reveries.Com 'da bir haber okuyorum, ShawFloors ile ilgili "Shaw, müşterilerine halılarını geridönüştürme garantisi sunuyor." Halınız eskidiğinde Shaw halıyı sizden alıp, geri dönüşüme tabi tutarak size yenisini veriyor. Pazarlama'nın eksik halkası, işte bu diye düşündüm. Pazarlamayı hep üreticiden tüketiciye bir zincir olarak düşünürdüm. Ama, artık halka gibi bir döngü olarak düşünmenin zamanı gelmiş. Web sitesini incelediğimde farklılığın sadece ürüne yeni fonksiyon ekleyerek olmadığını, bu halka üzerindeki her zincirde farklılık yaratma imkanı olduğunu bir daha hatırladım. Bu siteden öğrendiklerimi bir sunum haline getirmeye karar verdim. İleride Shaw ile ilgili daha derin incelemeler yapabilmeyi umuyorum. Sunum için burayı sağ tıklayıp, farklı kaydet (save as) bölümünü seçin. Eğer download ederken bir sorun yaşarsanız, uyarın lütfen.

Hiç yorum yok: