Pazartesi, Aralık 12, 2005

Turkcell'in esas müşterisi kim?

Turkcell’in musterisi ben degilim. Daha otesinde benim aradıklarım ve beni arayanlar da degil. Turkcell’in daha derinden müşterisi benim yaşadığım ve telefonumla aramaya deger buldugum deneyimlerimdir. Yani, yeni kişilere telefon numaramı verdiğim veya onların telefon numarasını aldıgım deneyimlerimdir. Bu deneyimler, arkadasımın dogumgünü olabilir veya sevgilimden ayrıldığım haberi olabilir. Bu deneyim katıldığım yaz kampı olabilir, bulunduğum konferanslar olabilir. Turkcell’in yaklasımı bu sekilde olursa kendisini fiyat savaşlarından uzak tutmayı başarır. Aslında havayolları, parti organizasyonları ve konferanslar ile aynı işi yaptığını anlar.

1 yorum:

seher dedi ki...

coca cola nın numaralı şişe meselesi gibi galiba demek istediğin...
sokaklardan hayattan heyecanlardan bahsetmeli...