Perşembe, Aralık 22, 2005

Post-it'in arka yüzü

Post-itle sanat eserleri nasıl yapıldıgını aciklayan bir sayfa buldum. Markamızı sanatın bir parcasi haline getirmenin faydası nedir? Markamıza orjinallik katar, markanın konusulmasini saglar ve markanın arzulanmasını pekistirir. 3M, Türkiye'de de post-itlerle tasarim yarismasi yapti. Ve Kasim sonunda ödül toreni yapılmış. Ama, kazanan tasarimlar sergilenmiyor. Belki gerisinde bilmediğim bir korku vardır. Oysa ki bunlari sergilemek markanın konusulmasını sağlar, bloglar ve basın için içerik oluşturur ve markanın müşterilerce daha derinden arzulamasını sağlar. Kacan firsatin ne denli buyuk oldugunu görebiliyor musunuz?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İlginç. Hiç bir firma kullanmayacağı bir etkinliği yapmaz. Belki yeteri kadar katılım olması, ya da değerlendirme daha tamamlanmadı. Belli bir tarih vermemişler. Merak ettim şimdi...