Salı, Aralık 13, 2005

MasumPaparazzi

Gecen hafta masumpaparazzi adlı yeni bir mobil servisten haberdar oldum. Bu servis ünlünün gerçek yaşamını gercek zamanlı olarak hayranlarıyla paylasabilmesini saglıyor. Servisin üç ayağı var. Celebrity, fanlar ve sponsor. Celebrity, yaşamını fanlarıyla paylaşarak onlarla bağ kurmuş olacak, fanlar hayranı olduğu kişiyi sürekli takip etme imkanına kavusacak ve sponsorda arada marka bilinirligi saglayacak. Markaların bu sistemde karlı cıkmasının birkac yolu daha olabilir. Ornegin MTV Cribs programı tarzı ürün yerleştirme imkanları olabilir. MTVCribs'de celebrity, kendi hayatını insanlara açar, celebrity'nin hayranları onun hangi markaları kullandığını, neleri tercih ettiğini ilk elden ögrenir. Bu serviste belki celebrity'nin tüketim alışkanlıklarını fanlarına aktarmak için etkili bir mecra olabilir. OR: Deniz Akkaya'nın Starbucks'ta kahve içerken çekilmiş resmi, gene starbucks sponsorlugunda hayranlarına ulaştırılır.

Hiç yorum yok: