Site yeni adresi olan marketallica.com'a tasinmistir. Buradan daha fazla zevk alacaksiniz. Tesekkurler
Çarşamba, Aralık 14, 2005
Baloncuklu Billboard
Japonya Shinjuku metrosunda bir saç bakım ürününün billboardunda baloncuklar(bubblewrap) kullanılmış. İnsanlar billboardun yanından geçerken sırf zevk için bu baloncukları patlatıyor. Baloncuklar, billboardlara interaktiflik katmış. Billboardlara deneyim katmak için son derece ucuz maliyetli bir çözüm. (fotograflar flickr'den)
Benzer bir çalışmayı daha önce Malezya metrosunda playstation yapmıştı. Yakında ülkemizde de görebiliriz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
1 yorum:
çok güzel bir uygulama tabiki PSP nin uygulaması daha interaktifti. Bana bu uygulamalar "eğlenerek öğrenme" kuralını hatırlattı. Firma ürünü konumlandırırken artık müşteriyide bu sürecin içine olabildiğince katmayı planlıyor.
Yorum Gönder