Cuma, Ağustos 05, 2005

Starbucks Deneyimin Bir Başka Ayağı

Starbucks Profilo’da kasanın yanında bir pano vardır. Burada herhafta bir Starbucks konuğunun ziyaretleri sırasındaki resimleri yer alır. Ve konuğun favori yiyeceği, favori içeceği ve en belirgin özellikleri hakkında kısa birkaç söz yer alır. Konuklar için benzersiz bir sürpriz. Anlatılmaya değer hikaye.

2 yorum:

Sami Hotak dedi ki...

Böyle bir süpriz sadık müşteri yaratmanın en kısa yolu ve bence yapılacak tüm indirimlerden çok daha etkili. Eğer ben alışveriş yaptığım bir mağazada kendi resmimi görüp altına da "iyi ki varsın" yazısını okusaydım bunu asla unutmaz ve asla başka yerden alışveriş yapmazdım.

destan dedi ki...

zor ama kolay sadık olabilecek bir müşteriyim. tek istediğim en az iki kez gittiğim yerde hatırlanmak(çok değil gülümsesinler), küçücük ikramlarla onore edilmek. ama bunu nedense sadece önünden geçerken iğğğhh dediğimiz, yöresel mutfakları olan restoranlarda bulabiliyorum. bu adamlar müşteriyi unutmuyor ve ikinci gelişinde mutlaka hatırlıyor ve ikramlarla onore ediyor. oysa ne ilginçtir ki, bu insanlar "sadık müşteri kazanma eğitimi" almamışlar.