Amerika’da RSS kullanımı için yapılan bir araştırmada yetişkinlerin %2’sinin RSS kullandığını ortaya koymuş. Bu oran gençler arasında ise %5 civarında. Araştırmada RSS kullanan internet kullanıcılarının kullanmayanlara göre belirgin şekilde farklılıkları olduğunu göstermiş. Örneğin, bu kişilerin haber sitelerini takip etme oranları diğerlerine göre iki kat fazla. Alışverişlerinde karşılaştırma sitelerini kullanma oranları diğer kişilere göre beş kat fazla. Ve bu kişiler daha eğitimli, teknolojiyi yakından takip eden fikir lideri kişilermiş. Sonuç olarak RSS kullanan kişilerin alışkanlıkları ve beklentileri diğerlerinden daha farklıdır.
RSS kullanmalarıyla diğerlerinden ayrılan bu kişiler niş pazarlamacılar için fırsat barındırır.
Tim Yang bazı farklı kullanımlarını sıralamış. Burada kendi işiniz için bir kullanım yolunu bulabilirsiniz.
RSSReader kullanmıyorsanız, buradan indirebilirsiniz. Ve bu blogu RSS ile takip etmek istiyorsanız, "http://marketallica.blogspot.com/atom.xml" adresini RSSReaderınıza ekleyin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder