Perşembe, Ağustos 18, 2005

CNBC-e'nin ikincil değeri

CNBC-e'nin ikincil değeri bekleme alanlarındaki üstünlüğüdür. Son zamanlarda cafelerde, kuaförlerde ve bekleme alanlarında gördüğüm flat ekranlarda hep CNBC-e yayınlanır. CNBC-e hem daha fazla kişiye ulaşıyor hem de izleyicilerle şık mekanlarda ve modern görünümlü flat ekranlardan ulaşarak kendi marka algısını yükselterek kazançlı çıkıyor.

Bekleme alanları başka ürünleri de yerleştirmek içinde fırsatlar barındırır. Kahve makinesi üreticisi Senseo'nun otobüs duraklarına kahve makinesi yerleştirmesini çok yaratıcı buldum(via trendwatching). Profilo'daki Tribeca (hizmetlerini beğenmesem de) restoranda beğendiğim bir uygulaması da Remzi kitabevinde en son çıkan kitapların duvarda sergilenmesiydi. Hem kitapların tanıtımı için iyi hem de restoranın imajını iyileştirmek için iyi.

Hiç yorum yok: