Deneyim yaratmayı sadece ürünü satarken ve ürünü kullanırken düşünmemek gerekir. Daha geniş çapta ürünümüz insanlar arasındaki etkileşimlerini kullanmak farklı fırsatları açar. Örneğin, bir çiçekçi işinin çiçeği teslim ettikden sonra bittiğini düşünmemelidir. 1-800 Flowers bu fikri yakalayan harika bir uygulaması var. Uygulama basitçe şöyle. 1-800 Flowersdan arkadaşıma çiçek gönderdiğim zaman ona bir mail gider. Mailde "Az önce arkadaşının sana bir çiçek gönderdiğini ve ona mutluluğunu ve teşekkürünü bir maille göster. Böylece hem onu mutlu et hem de sen bundan sonraki çiçek gönderiminde indirim kazan" Hem çiçek gönderen onure edilmiş oluyor, hem de çiçeği alan deneyime katılarak onunda arkadaşlarına çiçek göndermesi teşvik edilmiş oluyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder