Herkese uyan değil, kişiyi özel hissettirecek kampanyaların daha başarılı olacağına inanıyorum. Bir süredir “gravanity”olarak adlandırılan bu trendin uygulamalarını Türkiye’de de görmeye başlıyoruz. En son Siemens’in bir kampanyasıyla karşılaştık. Siemens marka cep telefonu alan 5 kişiye kurtlar vadisinde oynama imkanı sunuyor. Bu trend iletişim stratejisinin bir parçası olabileceği gibi ürünün de önemli bir parçası olabilir. Mesela Hollanda Posta idaresi müşterilerine kendi resimlerini posta puluna bastırma imkanı veriyor. Tamamen size özel ve sizin mesajınızı taşıyan. Bu ve benzer örnekleri bu linkten bulabilirsiniz.
Bu trendin bir uygulaması ile daha karşılaştım. HP Canada, “Today’s parents” dergisiyle işbirliği yaparak bir fotoğraf yarışması düzenliyor. Kazanan fotoğraf ise bu derginin kapağında yer alma imkanı olacak. Anne-babalar için eşsiz bir hediye. Dergi raflarında yüzlerce dergi ve binlerce bunu yapmaya istekli marka varken bu uygulamanın benzerlerini gelecek ay/yıllarda karşılaşacağız.
İşte bir kaç örnek
“Peugeot’nuzu ne kadar seviyorsunuz, gösterin AutoHaber’e kapak olun”
“En güzel tatil anınızı HP fotoğraf makinesi ile çekin, hikayenizi travel+leisure dergisinde yayınlayalım”
Sizin markanız için neler mümkün?
Bu trendin bir uygulaması ile daha karşılaştım. HP Canada, “Today’s parents” dergisiyle işbirliği yaparak bir fotoğraf yarışması düzenliyor. Kazanan fotoğraf ise bu derginin kapağında yer alma imkanı olacak. Anne-babalar için eşsiz bir hediye. Dergi raflarında yüzlerce dergi ve binlerce bunu yapmaya istekli marka varken bu uygulamanın benzerlerini gelecek ay/yıllarda karşılaşacağız.
İşte bir kaç örnek
“Peugeot’nuzu ne kadar seviyorsunuz, gösterin AutoHaber’e kapak olun”
“En güzel tatil anınızı HP fotoğraf makinesi ile çekin, hikayenizi travel+leisure dergisinde yayınlayalım”
Sizin markanız için neler mümkün?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder