Perşembe, Eylül 22, 2005

-20 derecede müşterileri dondurmak mı?

CoolHunter sitesinde Burton Snowboard'un SoHo mağazasının içinin -20 derece olduğunu okumuştum. Snowboard markası için etkileyici bir mağaza atmosferi yaratıyor. Markaların bu şekilde çarpıcı şekilde insanların karşısına çıkmasına bayılıyorum. Yukarıdaki kasa görünümlü kapı Vault firmasına ait. İnsanların kafasında güvenlik ile özdeşleşen kasayı kapı tasarımlarında kullanmışlar. Bende, insanların kafasında güvenlikle özdeşleşen mağazaların (güvenlik firmaları, bankalar, kuyumcu, Volvo) bu kapıyı kullanmasını öneriyorum. Mesaj çarpıcı bir şekilde iletilmiş olur...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aksine, bu tür bir kapının daha bir tedirginlik yaratacağı kanaatindeyim. Örneğin bir kuyumcuya girdim ve bu kapıyı kullanıyor. niye kullanıyor? almayı düşündüğüm takıyı korumak için. diye düşünür ve ben bu takıyı dolayısıyla da kendimi böyle koruyabilecek miyim diye kendime sormadan edemem.
diyelim bir bankaya gittim ve bu kapılardan kullanıyor. evet paramın güvende olduğunu düşünürüm ama kendimi orada güvende hissedemem çünkü demek ki diken üzerindeler diye kendi kendime söylenmeden edemem. İnteraktif şubeleri umarım iyi işliyordur derim.