Cuma, Eylül 23, 2005

Google Zeitgeist

Google Zeitgeist nihayet Türkçe en çok aranan kelimelileri yayınladı. İşte Ağustos ayı listesi 1. ösym 2.galatasaray 3.ssk 4.osym 5.turkcell 6.fenerbahçe 7.milliyet 8.rüya tabirleri 9.güzel sözler 10.kpss 11. diyanet 12. fanatic 13. hürriyet 14. paris hilton 15. okey

İlgimi çeken nokta gazetelerdeki durum, ilk 15'de 3 gazete var. Sanırım birçok kişi benim gibi web sitesi adresini adres satırına yazmak yerine, google'da sayfanın adını yazıp, arama sonucuna tıklamayı tercih ediyor. Gene ağustos ayına özel kelimelerin üst sıralarda yer aldığını görüyoruz.

Bu sonuçlar ilk sonuçlar bundan sonraki aylarda da trendleri takip etmek için yorumlayacağım

NOT: Yeni bir bloga başladım. www.podyum.blogspot.com Burada bana ilham veren görsel kaynakları paylaşıyorum. BUgün ağırlıklı olarak Nike ID'den bahsettim. Sık kullanılanlar listesine ekleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: