Cuma, Eylül 16, 2005

Duygusuz Hızlı Tüketim

Hızlı tüketim ürünlerinde en çok sakızları beğeniyorum. 5 yıl önce kimsenin çantasında sakız bulunmazken, 5 yıl sonra bunu başarabilmişlerse büyük bir iş başarmışlardır. Farklı tasarımlarıyla ve insanların kendilerini ifadesini sağlasıyla diğer sektörlerde bulunan bizler için büyük dersler var.
Farklı duyguları farklı renk sakızlarla ifade eden First'ün son ambalajını çok beğendim. Gene bu trende uygun Güney Afrikalı Slimline'da takip edilmesi gereken bir marka.
* Moda ile içeceği birleştiriyor
* İnsanlar bu içecekleri ellerinde dolaşınca çevrelerine mesaj verebiliyor
* İçeceği içen kişi ürünün duygusundan etkileniyor
* Konuşuluyor
Ve kesinlikle dikkat çekici

Hiç yorum yok: