Perşembe, Eylül 22, 2005

Antartikada, Filipinlerde, Arjantinde...

Tohm Bihn harika çantalar yapan bir marka. Güçlü bir marka ve güçlü bir topluluğa sahip. Sitesinde bu güçlü bağlılığı yaratılmasına katkıda bulunan bir uygulama gördüm. Tohm Bihn, müşterilerini kendi çantalarıyla dünyanın tüm köşelerinde çektirikleri fotoğrafları paylaşmasını teşvik ediyor. Markanın otantikliğine büyük katkı sağlıyor bence. Sizinde markanızın kimliğinde, seyahat, macera, spontanelik, gezgin, özgürlük gibi kavramlar varsa bu fikri dikkate alın. Not: Amelie filmini izleyenler, filmden benzer bir sahneyi hatırlayacaktır

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Son iki aydır Marka kimliği belirlemek için o kadar yoğun çalışıyorum ki deneme sürümünden planladığım formata bir türlü geçemedim.. 1 haftadır mesai.. 3 hafta daha yoğun olacağım...AMA DENEME SÜRÜMÜYLE search sayfalarında çıkmak da güzell....