Site yeni adresi olan marketallica.com'a tasinmistir. Buradan daha fazla zevk alacaksiniz. Tesekkurler
Çarşamba, Ekim 05, 2005
Starbucks’ın Marka Yaratmaya Zamanı Yok
Dün brandautopsy'de okudum.
Starbucks en iyi kahve çekirdeklerini bulmak için o kadar çok çalışıyorki;
Starbucks, misafirleri iyi karşılayacak onlara rahat bir deneyim sunabilecek atmosfer yaratmaya o kadar çok odaklanmış ki;
Starbucks insanları iyi ve lezzetli kahveler hakkında eğitmeye o kadar çok zaman harcıyor ki;
Marka yaratmaya zamanı yok. Kafam karıştı.Acaba bizim işlerde bir terslik mi var?
(Fotoğraf kaynak flickr)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder