Mdern yaşamı inceden inceden eleştiren bir tasarım. Madem günün sadece belli saatlerini yaşayabiliyoruz (iş, guc, kosusturmaca) o zaman saat tasarımında da aslında o saatlere ihtiyacımız olmadığını düşünülerek tasarlanmıs.
Cogu ürün hala geçmisin yaşamtarzının izlerini taşıyor. Bunları fırsata donusturen markalar var. Mesela bir hollanda gazetesi, gazete aboneliginin geleneksel olarak tum günleri kapsadığı bir durumu soyle tersine cevirmis. Gazeteye sadece hafta sonları icin abone ol, hafta icide istersen internetten oku. Zaten çalışan insanların hafta içi büyük oranda gazete okumaya fırsatlarının olmadığını düsünürsek gayet mantıklı.
Digitürk neden sadece 20:00-24:00 arası izlenebilecek bir paket çıkarmıyor? Sizin markanız ne yapabilir?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder