Çarşamba, Ekim 26, 2005

Kişilikli Markalar

Markaların farklı kişilikleri yansıtmasına ve onu kullanan kişinin duygularını, kişiliğini yansıtacak bir anlam içermesine bayılıyorum. Bu konuda blogda çok sey yazmıstım, kat kat fazlası orneklerimde birikti. thecoolhunter'da gordugum bir ornek, markaya duygusal anlam vermenin bir baska yolu konusunda ilham verici geldi. Ingilire'de Rocombe markalı tamamen doğal, ultra lux bir dondurma markası cıkmış. Tasarımları harika ve ilham verici. Fikir şu ki... 1. Markanın farklı renkleri, tadları, çeşitleri... genelde hangi cins tarafından tercih ediliyor 2. Markanın o tad/rengine ifade ettigi cinsin sembollleri nasıl yerleştirilebilir, ona kisilik nasıl verilebilir

Hiç yorum yok: