Çarşamba, Şubat 15, 2006

Publicons: Kisiligi markayla ifade etmek

İlkokuldan beri bana, ilkizlenimin karşımızdaki hakkında gerçeği yansıtmayacağı öğretiliyor. İlkizlenimin beni çok kısıtlayacağı öğretiliyor. İlkizlenimin online dünyadaki halini düşünmek bile korkutucu. Online dünyada insanlar karşısındaki insanı tanıması için çok az araç vardır. Sohbet odalarında belki kullandığın nick(isim) veya avatar (profil resmin) ile insanlar seni değerlendirebiliyor veya sen kendini ifade edebiliyorsun. İşte markalar, insanların burada yardımına koşmalı ve insanların kendisini markalarla ifade etmesini sağlamalı. Bunun aracı olarak user-bars'ları daha önce tanıtmıştım. Farklı bir uygulamayı da geçenlerde keşfettim. Publicons, insanların kendi icon-demetlerini hazırlayıp, bunları kendilerini ifade etmelerini sağlayan bir site. Deneyin kendinizi markalarla ifade edin. Bunu forumlarda veya kişisel sayfasnızda kullanın. İnsanlar sizin kim olduğunuzu kullandığınız markalarla anlasınlar. Uzun vadede markaların bunlara çokca ihtiyaç duyacağını düşünüyorum. İşte ben buyum:) ilgili trendler Genç dünyasındaki son trend: user-bar Avatara Reklam Yerleştirmek IMvironments BabyPictures markayı nasıl güçlendirir

Hiç yorum yok: