Adverlab'da duyduğum fikir çok hoşuma gitti. Messenger programlarında, forumlarda ve diğer mesajleşme programlarında insanlar kendilerini küçük resimlerle(avatarlarla) ifade eder. Fikir şu? Neden bu avatarları markalamayalım? Bunun iki aşaması vardır. İlki insanların avatar olarak sizin markanızın resimlerini kullanmasını teşvik etmektir. (Benim geçen yıllarda kullandığım Avatar, bir Subaru impreza resmiydi.
Bir sonraki aşama ise Adidas ve FCUK markalarının Yahoo ile işbirliği sonucu yaptıkları iştir (ornek alınmalı). Burada siz kendi Avatarınızı kendiniz tasarlayabiliyorsunuz ve onu zevkinize gore son moda FCUK kıyafetleriyle giydirebiliyorsunuz. Boylese kullanıcı avatarını kendi ruh haline ve kendi moda tercihine gore sürekli guncelleyebiliyor. Ve inanın müthiş bir virutik reklam kaynağı.
Reklamcılar ve pazarlamacılar günde saatlerce messenger ve diğer mesajlaşma programlarında geçiren gençleri yakalamak için mass medyada klasik olarak yaptıkları ürün reklamını yerleştirmekle yetinmemeli. Daha da otesinde kişilerin markayla kendi kişiliklerini yansıtabileceği aletler geliştirmeli.
ilgili trendler
Imvironments
Evrimi Anlamak, Evrimi Yaşamak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder