Beğendiğim isim:
Fatoş Karahasan (Türkiye'de değişen pazarlamayı en iyi anlayan ve anlatan isimlerden)
En başarılı ürünler (TR)
Türkiye'de hayranlıkla takip ettiğim çok fazla marka/ürün var aslında. Başlıcaları; Garanti Bankası (tüm hizmetlerini farklılaştırıp marka yapmaları), Turkcell (Fiyatlama politikaları harika)
Fikir adamları
Prof. Ömer Baybars Tek, Prof. İsmail Kaya ve Prof. Yavuz Odabaşı (Bence TR'de pazarlama biliminin gelişmesine en çok katkıda bulunmuş kişiler), Yener Bey (kafasında sürekli fikirler olan çılgın patron)
Gelişimime katkıda bulunan kişiler
Doç.Dr. Şebnem Burnaz (ITU'de bana çok destek oldu ve ilerlememi sağladı), Melih Arat (Yaratıcılık üzerine çok şey öğrendim)...
Mesleğinizde gelişmenize yarayan en iyi kitaplar
En çok etkilendiğim on kitap (Turkçe, sıralama rasgele)
1. Tüketici Krallığının Fethi - M.Soloman
2. Pazarlama Yönetimi- Philip Kotler
3. Yalın Düşünce - James Womack, Daniel JOnes
4. Tüketici Nasıl Düşünür - Geralt Zaltman
5. Re-imagine - Tom Peters
6. Gelecek için Yönetim - Peter Drucker
7. Değer Temelli Pazarlama - Peter Doyle
8. Kar Bolgesi - Adrian Slywotzky
9. Karmaşıklık - Mİtchell Waldrop
10. Yeni Konumlandırma - jack Trout
Bende e-dunya (Kara), adkritik (Burak) ve re-tail (Tarık) bloglarını sobeliyorum
3 yorum:
Teşekkürler Özgür!
Senin listende adımın geçmesi benim için gerçekten değerli.
Elbirliğiyle pazarlama bilimini kitlelere sevdirmeye daha fazla çaba harcayacağız.
Prof. Dr. İsmail Kaya
Fatos hanımı iki kez dinleme fırsatım oldu. (Fikirlerinin kaynağı ne olursa olsun)değişen pazarlama anlayışını cok iyi anlattıgına inanıyorum
Yorum Gönder