Cuma, Ocak 27, 2006

Saatchi, en büyük müşterisini kaybedince

MC Saatchi 20 yıldır beraber çalıştığı British Airways, ajans değiştirme kararı almış. Geçen 20 yılda British Airways büyük bir dönüşüm yaşadı. 1980'lerde iflas etme noktasındayken 2000'li yıllarda dünyanın enkarlı havayolu haline geldi. Saatchi, büyük emek harcadığı müşterisini kaybetti, ama kaybettikten sonra ders niteliğinde şu ilanla basına çıktı. Reklamda, British Airways'ın 20 yıllık serüveni anlatılıyor. "BA berbat bir durumda" ile başlayan "BA dünyanıon en karlı havayolu" ile biten bir süreç. Dipnotta ise "şimdi yeni müşteri arıyoruz" diyor. (via: Hidden-persuader)

1 yorum:

Utku Yasavul dedi ki...

bir reklam ajansı için acıklı gün bu olmalı, sıfırdan hatta eksiden al bugüne getir sonra seni bırakıp gitsin. ha iş yaşamından duygusallık olmaz ve elbette vefa yalnızca İstanbul'da bir semttir ama keşke böyle olmasa...