ABD’li Colgate, misvak özlü diş macununu dünyada ilk kez Ar-Ge çalışmasına öncülük eden Türkiye’de piyasaya sundu. Ürünü piyasaya sunmadan önce derin araştırmalar yapmışlar. Araştırma sonucunda, Türkiye’de misvak bilinirliğinin yüzde 48, misvakın nesilden nesile aktarılan bir ağız bakım sırrı olduğuna inananların ise yüzde 41 oranında yaygın olduğu ortaya çıktı. Araştırmayla ayrıca, tüketicilerin yüzde 85’inin misvak özlü diş macununun doğal içerikli olduğuna, yüzde 83’ünün dişleri güçlendireceğine, yüzde 81’inin dişleri bembeyaz yapacağına, yüzde 76’sının ise dişleri ekstra temizleyeceğine inandığı belirlenmiş (HaberTurk)
Global düşünüp yerel davranmaya başyapıt olabilecek bir uygulama.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder