Cuma, Temmuz 01, 2005

Müşterinin Sesi: Diyalog

"Ben ailemle, arkadaşlarımla, belki de forum odalarında hiç tanımadığım kişilerin görüşlerine güveniyorum. Seninle kurulmuş bir ilişkim olmadan ne senin ne de diğerlerinin pazarlama mesajlarına güvenmiyorum. Çoğu zaman onları farketmiyorum bile. Eğer bana bir şeyler pazarlayacaksan söyleyeceklerin içinde bulunduğum durumla (neredeyim, ne yapıyorum ve ne istiyorum) ilişkili olsun. Dahası, ben senin müşterinken ben senin hakkında arkadaşlarıma behsetmem için değecek bir şeyler yap. Böyle şeyler yaptığımda beni hatırla ve ödüllendir. Ürününü yada servisine kullanmaktan öte eğer ben ilişkimize zaman harcıyacaksam, bunu yapmamı takdir et. Son olarak eğer senin müşterin olacaksam a) şirketindeki herkes b) iş ortakların beni bilsin ve bana aynı şekilde davransın." (theOMCgroup)

Hiç yorum yok: