Pazartesi, Mayıs 09, 2005

Bloglar, Web Sitelerinde Daha Keskindir.

Guy Kawasaki der ki “Kalem sadece kılıçtan değil, aynı zamanda kelime işlemcisinden ve e-mailden de güçlüdür. Eğer müşterilerinizle yüzyüze görüşemiyorsanız, samimiyeti devam ettirmenin en basit, en ucuz ve en etkili yöntem olan nazik dille kaleme alınmış olan el yazısını kullanın.” Eğer müşteri sayınız hepsiyle görüşemeyecek kadar fazlaysa blogları kullanın. Bloglarda, normal yazılardan daha keskindir. Çünkü, insan eli değdiğini anlarsınız. Bloglar daha dürüst ve daha samimi bir iletişim kanalıdır. Bu yolla, insanların katılımını daha fazla sağlayabilirsiniz.

Blogların öncü uygulamalardan biri de PG’den geliyor. PG, Secret Sparkle deodorantı için “Where the Secret Girls Get Real” adında bir blog başlatmış. Burada, kızların dilinden moda, partiler, müzik, TV, internet hakkında günlük yazılar yazıyor. Onların katılımını sağlamaya çalışıyor. (via collaboratemarketing.com)
Bloglar, yeni bir pazarlama iletişimi kanalı (Belki de TV kadar güçlü) olmaya aday. Ne dersiniz 2010 yılındaki, halkla ilişkiler yada reklam ajanslarının iş ilanlarında blog tecrübesi aramasınlar.

Hiç yorum yok: