Sanal ortamda karşımızdaki kişinin, kişiliğini anlamanın yolları çok azdır. Kullandığımız nickler, resimler ve imzalar ile sanal dünyada kişiliklerimizi yansıtmaya çalışırız. Gençler arasındaki son trend kişilikliklerini markalarla ifade etmektir. Bunun için user-bar denilen minik grafikleri kullanıyorlar.
Örneğin, sen sık sık Counter-strike oyununu oynuyorsan, Coca-cola’dan başka birşey içmiyorsan, Google’ın büyük hayranıysan ve bilgisayarının grafik kartından gurur duyuyorsan yukarıdaki user-barları seçersin ve bunları kolaylıkla imzana eklersin. Böylece sanal kişiliğini güçlendirirsin, sanal bir statu kazanırsın ve aynı zevkleri paylaşan kişilerle arkadaşlık edersin.
Marka dünyasının gerçeği budur: “Bana markanı söyle sana kim olduğunu söyleyeyim” Markalar, insanlar hakkındaki önyargılarımızın büyük bir bölümünü oluşturur. Özellikle gençlerin internet dünyasında ikinci bir sanal yaşamları vardır. Markalar için fırsat, user-bar gibi araçlarla insanların sanal-kendilerini ifade etmelerini markayla kolaylaştırmaktır. Bunu sağlayanlar için ne büyük fırsatlar var.
ilgili yazılar:
Avatara Reklam Yerleştirmek
IMverimonts -markalar için yeni alan-
3 yorum:
Doğru ve can alıcı bir saptama!... Web üzerinde bunu çok akıllıca yapan kişiler mevcut. Etkileşimin olduğu her yazılım veya web alanı kendi içinde bir topluluk kuruyor. Bu topluluğu meydana getirenlerin başında da kendilerini daha kolay ifade edebilen kullanıcılar ve buna imkan veren yardımcı yazılımlar kendini belli ediyor. Sonucunda bir bakıyoruz, markalar bizleri anlatıyor.. Varsın anlatsınlar!:)
ilk defa bu kadar kapsamli sekilde yazdıgım bir trend global etki yaptı
http://ad-rag.com/126890.php
http://www.adrants.com/2006/01/user-bars-connect-brands-to-forum-users.php
Güzel paylaşım olmuş. Sesli Sohbet , Sesli Chat , Kameralı Sohbet , Arkadaşlık Sitesi
Site Hakkında: Sesli Sohbet, Sesli Chat, Kameralı Sohbet Yapabileceğiniz Ücretsiz Sosyal Paylaşım Sitesidir.
Yorum Gönder