Motorola'nın tasarım harikası oyuncakları sayesinde, düşük Avrupa'daki pazar payını artırma çalışmaları netice vermeye başladı. Bu ürünler, tam anlamıyla "fashionable". Düşünün ki pempesi bile ciddi satışlara ulaşabiliyor (feminen olmasının ötesinde, her şeyle uyumlu da değil). Bu "moda" ürünü pazarlarken, celebrity matching, Motorola'nın taktiği. Her ülkenin meşhurlarının kullandığı ürün olarak tanıtıyor. Naomi Campbell da bunlardan birisi. Gerçi Tarkan pek Türkiye'de yok uzun süredir; milli gelin Seda Sayan daha mı iyi olurdu acaba :)
Bu arada, MarketingMa'ya link vermişsin, ince davranışın için teşekkürler. Sadece, link biraz yanlış olmuş, hatırlatayım dedim :) (başında www olmaması lazım)
1 yorum:
Motorola'nın tasarım harikası oyuncakları sayesinde, düşük Avrupa'daki pazar payını artırma çalışmaları netice vermeye başladı. Bu ürünler, tam anlamıyla "fashionable". Düşünün ki pempesi bile ciddi satışlara ulaşabiliyor (feminen olmasının ötesinde, her şeyle uyumlu da değil). Bu "moda" ürünü pazarlarken, celebrity matching, Motorola'nın taktiği. Her ülkenin meşhurlarının kullandığı ürün olarak tanıtıyor. Naomi Campbell da bunlardan birisi. Gerçi Tarkan pek Türkiye'de yok uzun süredir; milli gelin Seda Sayan daha mı iyi olurdu acaba :)
Bu arada, MarketingMa'ya link vermişsin, ince davranışın için teşekkürler. Sadece, link biraz yanlış olmuş, hatırlatayım dedim :) (başında www olmaması lazım)
Yorum Gönder