Cuma, Eylül 30, 2005

Rakibin Müşterilerini Sevmek mi??

Metacool'da okuduğum bir yaşanmış bir hikaye; Çok endişeli bir baba Saturn müşteri hizmetlerini arayarak kızının arabasının Arizona yolunda arızalandığını söyler.Kızı yalnızdır ve babasını yardım için aramıştır. Saturn müşteri hizmetleri endişeli babayı sakinleştirmeye çalışır ve babadan adı, yeri, Saturn’un modeli gibi bazı bilgileri ister. Baba, kızının arabasının Saturn olmadığını, Honda olduğunu söyler. Servis görevlisi “Bayım, Saturn müşteri hizmetleri merkezini aradığınızın farkında mısınız?” diye yanıtlar. Baba ise “Evet, sizin şirket insanlara değer veren bir marka değil mi, o yüzden sizi aradım” der. Ardından, Saturn servisi kızın arabasını çeker ve onu güvenle evine bırakır. Markaları büyük marka yapan bu hikayelerdir. Siz bu kadar öteye gidebiliyor musunuz? Rakibin müşterilerine karşı tutumunuz nedir?

Hiç yorum yok: