Toplumla empati kurmak, markanın toplumsal sorunlara ürünleriyle mesaj vermesini Trendwatching, SYMPVERTISING diye adlandırıyor. Bu trende işte bir örnek daha. Camper firması Japonya'daki Kobe depreminin 10. yılını anmak için sınırlı sayıda "Kobe Twins" özel tasarım ayakkabılar üretti (via thecoolhunter). Toplumumuzda empati kuracak bunca mesele varken, markalar neden bunu değerlendirmesin? Site yeni adresi olan marketallica.com'a tasinmistir. Buradan daha fazla zevk alacaksiniz. Tesekkurler
Pazartesi, Eylül 12, 2005
Empati Kurmanın En İyi Yolu 2
Toplumla empati kurmak, markanın toplumsal sorunlara ürünleriyle mesaj vermesini Trendwatching, SYMPVERTISING diye adlandırıyor. Bu trende işte bir örnek daha. Camper firması Japonya'daki Kobe depreminin 10. yılını anmak için sınırlı sayıda "Kobe Twins" özel tasarım ayakkabılar üretti (via thecoolhunter). Toplumumuzda empati kuracak bunca mesele varken, markalar neden bunu değerlendirmesin?
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder