Pazartesi, Ağustos 08, 2005

Hislerle Yeni Ürünler Yaratmak

Hisler ve duygular yeni ürün fırsatlarının habercisi olabilir. Örneğin, Nutrisoda çeşitli vitamin, mineral ve aminoasitlerle zenginleştirilmiş sağlılı yaşam trendine uygun içecekler üretmektedir. Her bir çeşidini farklı bir hisle adlandırmakta ve içeceği, o hissi yaratacak vitamin ve mineraller ile oluşturmaktadır. Bir başka örnekse Aromapadlerdir. Aromadler ise hisleri kokuyla yaratmaktadır. Farklı hisler için farklı kokularla sizi o hissi yaşatmaktadır. His yaratmak her zaman gerçek olmak zorunda değil. Örneğin bir iç çamaşırı üreticisi, "Her gün kendini nasıl hissetmek istersin?" sorusuyla farklı renklerde farklı hisleri çağrışım yapan iç çamaşırları üretse nasıl olur? Örnekler diğer sektörler için genişletilebilir. Sizin ürününüzle nasıl farklı hisler yaratılır?

Hiç yorum yok: