tag:blogger.com,1999:blog-7945652.post111074404645555062..comments2023-12-21T13:50:41.729+03:00Comments on Marketallica "Özgür Alaz'dan pazarlama fikirleri": VW'den Sıradışı Bir Markalama Örneğiadminhttp://www.blogger.com/profile/13487460560690948178noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-7945652.post-1110979738526918342005-03-16T15:28:00.000+02:002005-03-16T15:28:00.000+02:00Zaten iyi markalar, kullanici ile urun arasinda du...Zaten iyi markalar, kullanici ile urun arasinda duygusal bir iliski yaratmayi basarabilen markalardir. Bu duygunun "tutku" ya da "nefret" olmasi degismez. iPod ornegi, boyle bir duygu yaratimini yakalayabilen urunlerden biri. Bazen TV'de cok kotu cekilmis buyuk firma reklamlarini goruruz. Bizde "nefret" uyandirir. Bu da ayni pazarlama tekniklerini takip eden bir davranisdan ibaret.Mehmet Doğanhttps://www.blogger.com/profile/15050516760029194491noreply@blogger.com