Perşembe, Eylül 08, 2005

Satışlarınızın Büyük Çoğunluğu Bu Kanaldan Olacak

Hermann Miller şimdilerde sürdürülebilir yeşil ürünlerdeki satışlarındaki payı %5 iken, 2010 yılında bu ürünlerin satış içindeki payının %50'ye ulaşmasını beklemektedir. Hermann Miller'ın bu beklentisi bile pazarlamacılar için uyarı zili olmalıdır. Starbucks markasının tutarlılığını koruyan ufak bir ayrıntıda "geridönüştürülmüş peçete" kullanmalarıdır. Starbucks'ın ve sizinde iş yapma biçiminiz, markanızın mesajını şekillendirmektedir. Sürdürülebilir ürünlere iki yeni örnek; İlki Amerikan Appeal'ın yeni serisi. Bu seri %100 organik kumaştan yapılmış ve yapımı sırasında doğaya zararlı hiçbir faaliyette bulunulmamış. İnsanlar bu T-shirtler için fazladan para ödemeye istekliler. Ve markanında insanlar gözündeki değerindeki artışda cabası. İkinci örnek, bir ayakkabı markası Worn Again. Bu ayakkabılarında %99 hammaddesi geridönüşümlü malzemelerden üretiliyor. Markamız ve dünya için hemen yapabileceğimiz bir kaç şey var. 1. Müşterilerinizle etkileşiminizde geridönüşümlü ürünler kullanın. Geridönüşümlü kağıt, geridönüşümlü kutu, geridönüşümlü peçete gibi 2. İşlerinizdeki israfları azaltın ve bu çabalarınızı iletişimde vurgulayın. Mesela web sitenizde hiç kağıt israf etmediğinizden, az yakıt yakan taşıtlar kullandığınızı vurgulayın 3. Yeşil ürünler çıkarın. Mesela Selpak: Geridönüşümlü peçete MNG Kargo: Organik Kargo. Kargolarda plastik kullanılmaz, geridönüştürülmüş kağıt kullanılır. Tema'ya destek olunur (Tema işbirliğiyle)

Hiç yorum yok: